Frukostmöten

Frukostmöten anordnas vår och höst i Haninge, Nynäshamn och Tyresö. Frukosten serveras från kl. 08.00. Programmet pågår sedan mellan kl. 08.30 och 09.30/10.00.
Anmäl dig via formuläret t.h. Frågor? Kontakta Cecilia Vitblom.

Aktuella frukostmöten:

Haninge

Datum för höstens frukostmöten är den 20 september, 3 oktober (förlängt till kl 12), 25 oktober, 29 november (förlängt till kl 12) samt 17 januari (förlängt till kl 12). Program och inbjudan kommer att presenteras under augusti. Plats Hotell Winn, Haninge. OBS! Plats den 25 oktober - Skärgårdssalen, kommunhuset.

Nynäshamn

Preliminärt datum för höstens frukostmöte är den 27 september. Program och inbjudan kommer att presenteras under augusti. Plats Folkets Hus, Nynäshamn.

Tyresö

Inget planerat frukostmöte fn.

Inbjudningar i e-posten

Kontakta Cecilia Vitblom så kommer du med på sändlistan.

Inte bara frukostmöten!

Medarbetare, förtroendevalda och samverkanspartners har också möjlighet att delta i seminarier, workshops m.m. kring aktuella ämnen. Läs mer

Förbundet anordnar regelbundet frukostmöten vår och höst. Alla som är intresserade av vår verksamhet är välkomna! Syftet med frukostmötena är att vara en mötesplats och ett forum för aktuella diskussioner, samtidigt som aktuell information ges på olika teman.

2018 deltog sammanlagt 793 personer i våra frukostmöten!

Anmäl dig här!

Glöm inte att ange datum för vilket frukostmöte du vill gå på. Om det är något du inte tål, som gluten eller laktos, ange det.